Elsősor - odakeveredtünk, na

Elsősor - odakeveredtünk, na

Végre próbán

2012. február 27. - Don Eszkóbár

Rég volt már fellépés, de még régebben próba. Az orvosi jellegű szünetnek vége, már csak kisebb fizikoterápiás utóhatások alatt állok, de a legjobb hír, hogy végre volt próba. Ez kb. olyan volt, mint alkoholistának, akitől hetekre megvonják a szeszt, és végre hozzájut egy feleshez. Az egész hónap alatt majdnem úgy éreztem magam, mint püspök a kuplerájban: izzadtam, feszült voltam, minden mással foglalkoztam volna, de a legnagyobb energiát az kötötte le, hogy mindez ne látszódjon...

Szóval próba, és egy jó poén. Épp zeneszerzés közben vagyunk, mindenki feszülten figyel arra, amit N.Csabi mond, mert egy olyan valamit hegesztünk, amit fejben ő rakott össze. Zsombor magyaráz:

- Csabi itt nekem nem jól szól, ide nekem valamit játszanom kell!

- Figyelj Zsombor! Nem igaz, hogy nem tudsz hat hangot játszani négy sorban!

- Hat hangot négy sorban...? Ez a legnehezebb!

:D :D

A bejegyzés trackback címe:

https://elsosor.blog.hu/api/trackback/id/tr704218334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cricket 2012.02.28. 14:40:33

Üdv újra a fedélzeten! Pénteken meghívunk egy felesre, jó? ;)
süti beállítások módosítása