Elsősor - odakeveredtünk, na

Elsősor - odakeveredtünk, na

Utcazene Fesztivál - Veszprém

2009. július 18. - Don Eszkóbár

Utcazene Fesztivál Kedvenc játékunk, a 3d tetris újabb pályájához érkeztünk. Level 312. Ez elsőre nem sikerült, ezért az egész felszerelést újból kellett pakolni. Az is igaz, hogy N.Csabi szekrényét csak később vettük fel, de azon túl jött a probléma. Valaki az „advanced” fokozatot „veteran” fokozatra állította, mint én véletlenül a nintendós játékban, és az úton Pestig nem értettem, hogy miért kalapálnak el folyamatosan… Pesten beugrottunk egy boltba, N.Csabinak kellett egy újabb pályaelem, persze lehet, hogy azzal viszont kivált két másikat. K.Csabinak meg pont az a pedál kellett volna, amin kívül minden más volt a boltban….Az viszont tény, hogy brutális hőség volt aznap, a város egy forró üst volt, örültem, hogy léptünk tovább a légkondis busszal.

Veszprémbe 6 körül érkeztünk meg, ahol azonnal megnéztük a fesztivál néhány színhelyét. Mindenütt tömeg és zene: ketten-hárman gitárral, hegedűvel minden 10 méter után. Azonnal megrohant egy régi emlék: nem tudom, hogy a zenetörténet jegyzett-e fel valaha is olyat, hogy a koncert közben törik el valaki vonója. Na hát nekem Veszprémben megtörtént jó sok évvel ezelőtt. Máig sem értem, hogyan? Nem léptem rá, nem ültem rá, nem vertem el vele senkit, egyszer csak eltört, nyilván előadás közben, az izgalmak miatt természetesen...

7-től beállás, szivárognak az emberek, forróság, beállás vége, húrszakadás. Na jó, gondoltam, még inkább most, mint a koncert kellős közepén. Rendben, új húr elő, hangolás, mire újabb húrszakadás. Kicsit berágtam. Eddig hónapokig nem történt húr fronton semmi, aztán 2 hét alatt meg négy eset is. Újabb húrozás, kis ideg. Az újrahúrozással az a baj, hogy a húr nem feszül fel azonnal, hanem folyamatosan ereszkedik, hiába húzod kicsit jobban, egy idő után, főleg játék közben elmászik. Ez máris beárnyékolta a kedvemet, mert tudtam, hogy folyamatos gondjaim lesznek…

A kezdésre már rengeteg ember gyűlt össze, de folyamatosan áradtak. Rengetegen voltak, csupa táncolhatnék ember, csak úgy hömpölyögtek, hullámoztak. Szinte mindenki ropta. A koncert elején még számot is kértek, természetesen a Csángó Boogie-t, de lehet azt kihagyni? A közönség nagyon jól reagált, mindenki vidám volt, csak megint a komplexusok. Húr éppen nem szakadt, de épp eleget küzdöttem a színpadon, hogy minden jól menjen, ezért talán nem tudtam teljes mértékben figyelni kifelé.

Visszagondolva az utóbbi koncertek problémáira a hőséget jelölném meg, mint fő problémát. Illetve a hőséget és a magas páratartalmat együtt, a tökéletes húrgyilkosokat. Na jó leszállok erről a témáról, ráadásul minden meteoromókus azt mondja, hogy a hétvégére alapos lehűlés várható. Az jó lesz.

 

A képen NEM a táncolók és nem a koncertet hallgatók láthatók!

A bejegyzés trackback címe:

https://elsosor.blog.hu/api/trackback/id/tr161252779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása