Elsősor - odakeveredtünk, na

Elsősor - odakeveredtünk, na

Heti burleszk V.

2010. július 21. - Don Eszkóbár

Dél körül kolléganőm keresgélte az ebédjét a hűtőben. Egyszer csak felsikoltott:

-         Ááá! Ez kié?

-         Mi? – kérdeztem vissza.

-         Ez a rántott karfiol… magában is büdös, de már hat hete itt van. Fúj!

-         Én nem is szeretem a rántott karfiolt, nem az enyém – mondtam tiszta lelkiismerettel.

-         És még a lábamra is ráfolyt. Fúj, de büdös! – majd ez után elindult a mosdó felé.

-         Pff, de undorító vagy – mondtam, aztán menekültem ebédelni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elsosor.blog.hu/api/trackback/id/tr932165376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása