Elsősor - odakeveredtünk, na

Elsősor - odakeveredtünk, na

Gödör, Pest

2011. szeptember 05. - Don Eszkóbár

 

A Gödörben fellépni mindig kettős érzés. Egyrészt a hely mégis csak Pest egyik meghatározó kultközpontja, egy rakás jó programmal saját generációm rengeteg tagját oda csábítja. Fellépések szempontjából azonban előkerül az érem másik oldala is: egy rendkívül alacsony belmagasság, illetve az öltözők hiánya. Az alacsony plafon determinálja a halláskárosodást, az öltöző hiánya pedig egyszerűen megmagyarázhatatlan. Nem hiszem el, hogy a Gödör x éves működése alatt egy öltözőt nem tudott összehozni. Mondjuk nekem annyira még nem nagy probléma, de pl. Viktor a dobok mögül úgy jön elő, mintha éppen alapos zuhanyt vett volna, és akkor hogy cserélje ki nyugodtan az alsógatyáját?

 

Ez a buli egy félig-meddig zártkörű bulinak tűnt. A Bónusz Brigád tartotta egy éves szülinapját, és két másik zenekarral (Tudósok, Ocho Macho) együtt mi voltunk a fellépők. Nagyon szigorú tekintetű szervezők rendezgették a sorunkat. A helyen közben fél kilencig ki-be járkálhatott mindenki, azonban azután kihajtottak mindenkit, és csak az jöhetett be, akinek volt jegye, ami már állítólag korábban elfogyott. Sok emberre számítottak tehát a szervezők, talán emiatt is volt némi feszültség.

 

Közülünk mindenki átadta magát a kellemes időtöltésnek, kedvenc kedvteléseinek (khmm...) én pl. hős fantasy-t (kardozós-dugós-varázslósat) olvasgattam meg ásványvizet ittam literszámra. Aztán jártam a wc-re feszt... Ráadásul a paravánokból ácsolt backstage-ből az odakészített sütik jelentős részét elszállították a szervezők mondván, hogy az nem nekünk (a három zenekarnak) lett szánva, hanem illusztris vendégeknek.

 

A fellépés ideje kábé ötven perc lehetett, be kellett tartani az időkeretet. A hangzásról fentebb már írtam, arra több szót nem pazarolnék, a közönségnek nagyon bejött a buli. Ezek után szabadprogram vehette kezdetét: hallgathattuk a zenét, beszélgethettünk vagy továbbra is a pult és a wc között ingázhattunk. Komolyan mondom, alig jutottam az egyik helyről a másikra, mert valaki mindig feltartott...

 

Az est igazi fénypontja a hazaút volt, ugyanis én vezettem! Igen, van jogsim, na. N.Csabi és spanyol sógora Jose nagy műsort rendezett, úgyhogy az álom nagy ívben elkerülte az M3-as környékét. Igaz ebben a jókor, jó helyen elfogyasztott kávé is segített. Úgyhogy Magical Mystery Tour, hajrá! Cél az egy darabban megérkezés :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elsosor.blog.hu/api/trackback/id/tr883204347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cricket 2011.09.06. 12:23:15

Csak nekem tűnik úgy, hogy egyre több a "khmm"? :)

Cricket 2011.09.06. 16:09:25

@Don Eszkóbár: mi folyik nálatok? ingyen furulyaleckék? :)

Don Eszkóbár · http://egriugyek.hu 2011.09.06. 22:11:59

@Cricket: a női megérzésed mondatja ezt veled? :D

Cricket 2011.09.07. 10:22:53

Nem, a popszakma. :D
süti beállítások módosítása